عليپور: وقتي دوباره دعوت شدم انگيزه ام دو چندان شد
باشگاه کاراته امیر سر لشکر شهید علی احمدلو استان قم Karate clubs in the Major Jeneral martyr Ali Ahmadloo Qom Province

به گزارش سايت فدراسيون كاراته، موفقيت اين كاراته كاي قمي در اخرين انتخابي بهانه اي شد تا خبرگزاري ايپنا گفتگويي را با او ترتيب دهد.عليپيور كه در سوپرليگ كاراته در سال 1390 هم نمايش خوبي داشت و يكي از مهره هاي تاثيرگذار فولاد مباركه در راه كسب عنوان قهرماني بود، در مورد اينكه در انتخابي 18 فروردين و 16 ارديبهشت دو چهره متفاوت داشت،گفت: در آن مسابقات مصدومیت داشتم و با همان مصدومیت به زمین رفتم که متاسفانه تنوانستم از تمام آمادگی ام استفاده کنم و نتایج قابل قبولی را به دست نیاوردم. پس از پایان مسابقات همه چیز را تمام شده می دانستم. فردای آن روز در یک سفر زیارتی به مشهد رفتم، که در همان جا به من خبر دادند نامم در دعوت شدگان است، تلنگر خوبی بود و انگیزه ام دوچندان شد، می خواستم از این شانس نهایت استفاده را ببرم که خدا را شکر توانستم.

عليپور که با اعتماد مربیان شانس دوباره حضور در اردو را پیدا کرد، در ادامه اظهار داشت: اعتماد مربیانم را هیچگاه از یاد نمی برم، مدتهای زیادی با ناظريان و دباغیان تمرین کرده ام و شاگرد ایشان هستم و فکر می کنم توانستم جواب اعتماد آنها را بدهم.امیدوارم بتوانم در ادامه نیز همین روند را ادامه دهم تا در مسابقات آسیایی حضور پیدا کنم.

علیپور در پاسخ به این سوال که تا چه اندازه امید به حضور در مسابقات داری؟ گفت: انگیزه های زیادی دارم، آنقدر که می دانم اگر اعزام شوم دست خالی به ایران باز نخواهم گشت، از طرفی مطمئن هستم که کادرفنی و مربی ام هر شخصی را که لایق حضور در مسابقات باشد را انتخاب خواهد کرد و امیدوارم بتوانم اعتماد مربی ام را جلب کنم.

وی در پایان خاطرنشان کرد: برای هر کاراته کاری که اعزام شود از صمیم قلب آرزوی بهترینها را دارم و مطمئنم کادرفنی بهترینها را برای این مسابقات اعزام خواهد کرد.


نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:




ارسال توسط محمد احمدلو
آخرین مطالب

آرشیو مطالب
پيوند هاي روزانه
امکانات جانبی

نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

خبرنامه وب سایت:





آمار وب سایت:  

بازدید امروز : 36
بازدید دیروز : 291
بازدید هفته : 335
بازدید ماه : 2280
بازدید کل : 642643
تعداد مطالب : 645
تعداد نظرات : 58
تعداد آنلاین : 1


استخاره با قرآن
استخاره با قرآن







اللّهُمَّ كُنْ لِوَلِيِّكَ الْحُجَّةِ بْنِ الْحَسَنِ صَلَواتُكَ عَلَيْهِ وَعَلى آبائِهِ في هذِهِ السّاعَةِ وَفي كُلِّ ساعَةٍ وَلِيّاً وَحافِظاً وَقائِدا ‏وَناصِراً وَدَليلاً وَعَيْناً حَتّى تُسْكِنَهُ أَرْضَك َطَوْعاً وَتُمَتِّعَهُ فيها طَويلاً

دريافت كد دعاي فرج

Google



در اين وبلاگ
در كل اينترنت
کد جستجوگر گوگل